ELEKTRONiK iMZA BiLGiLENDiRMESi

Destek başvurularınızı yapabilmek için;

1- Mevzuatta bahsedilen tüm evrakları hazırlayınız, sitemizde yer alan sıralamaya göre düzenleyiniz,

2- Hazırladığınız evrakları PDF formatına dönüştürerek bilgisayarınıza aktarınız.

3- Yukarıda yer alan linke tıklayarak ücretsiz portalımıza giriş yapınız (yalnızca üyelerimiz faydalanabilir, detaylı bilgi için sayfanın sonuna göz atınız), bu portal aracılığı ile PDF dosyanızı elektronik imza ile imzalayınız (imza sirkülerinde yetkili kişi/kişilerce imzalanmalı),

4- Elektronik imza ile imzalanmış PDF dosyanızı portaldan bilgisayarınızın masaüstüne indirin ve başvurunuza dair bilgiler içeren isim veriniz,

5- Şirketinize ait KEP adresine girerek masaüstünüzde yer alan elektronik imzalı PDF dosyanızı eib@hs01.kep.tr KEP adresine gönderiniz. (Kep mailinin konusuna destek başvurusu ile ilgili detaylı bilgi yazmayı unutmayın)

SIKÇA SORULAN SORULAR İÇİN TIKLAYINIZ